Snow Leopard


Vintage fur hat
Ebay coat, collar necklace and rings
Romwe leopard tights
New Yorker skirt
Takko leg warmers 

Buna dragilor! Tinuta pentru astazi este una destul de simpla si in care mi-a fost sincer cam frig... dar vorba aia... "Baba la frumusete sufera". Fustita albastru-marin din New Yorker este una din preferatele mele ina cest moment, fapt pentru care am vrut asa mult sa o postez pe blog intr-o tinuta, si mi s-a parut ca arata foarte bine in combinatie cu acesti ciorapi de la Romwe cu imprimeu de leopard si cu caciulita de blana a mamei mele. 
Pozele sunt facute de prietena mea buna, Diana, care apare si ea in cateva. Sper sa va placa!









Daca va place tinuta mea, puteti gasi fuste de iarna sau fuste scurte , va recomand sa cautati pe Miniprix, unde gasiti modele interesante la preturi avantajoase!

No comments:

Post a Comment

Color me RED fashion blog - one girl, many outfits.

Love, Roxx~