A polar bear and two snowmen

Noa Noa sweater (adorable!!)
Bershka leggings
Clockhouse beanie
Random brand combat boots and jacket
Takko leg warmers

ENG: Isn't this sweater just adorable? And it's sooo warm and fuzzy, I love wearing it. 
I have a lot of pictures of my face today, because I wore a pair of hand-made earrings, they're in the shape of snowmen and the friend who made them asked me to snap a couple of shots with them for advertising.

RO: Puloverul asta este adorabil dupa parerea mea! Faptul ca este atat de comfortabil si calduros e de la sine inteles! Cercelusii pe care i-am purtat astazi sunt facuti de o buna prietena de-a mea, Ioana si avand in vedere ca sunt cu oameni de zapada, ii pot purta doar pe timpul iernii deci voi incerca sa profit de acest fapt!










Ca tot vine Craciunul si Anul Nou curand, am inceput sa caut rochii elegante, sa fiu pregatita pentru aceste 2 sarbatori. Voi stiti deja cu ce va imbracati in perioada care va urma?

1 comment:

  1. u look so beautiful and i like ur blog! if u want we can follow each other? :)

    uyuyakalanguezel.blogspot.de

    ReplyDelete

Color me RED fashion blog - one girl, many outfits.

Love, Roxx~