Let it snow | Alb, negru & gri


RO:    Ninge încontinuu de aseară. Am pus la această postare cel mai clișeu titlu EVER și îmi dau seama că vreau să se întâmple exact opusul: să nu mai ningă! Deși eram foarte entuziasmată ieri deoarece știam că o să o conving pe Andreea să îmi facă niște poze, azi dimineață când am ieșit din casă să îi iau lui Stephano mâncare, mi-am dat seama că nu e chiar un basm: nici nu aveam pe unde merge, zăpada neatinsă îmi ajungea pe la mijlocul genunchilor, iar eu aveam în picioare niște ghete până la glezne, care bineînțeles, s-au făcut leoarcă până mi-am terminat treaba.  
Pe la un 12 eram în dubii, să mai fac poze, să nu mai fac? Dar din moment ce Andreea era dispusă să înfrunte vremea de dragul meu, de ce să ratez ocazia?  
Ținuta de azi e un mix de sporty-rock-chic, iar eu iubesc acest pulover. Mi-am comandat și pe negru pentru că este prea bestial și abia aștept să vă arăt ce ținută am în minte pentru el.  
Fabulosii cercei (care nu se prea văd în părul meu) au fost un cadou de Crăciun de la Mara Rizea și îmi plac atât de mult!
Vă las în continuare cu pozele și aștept părerile voastre mai jos. Pupici! P.S. - obervati ceva diferit la culoarea părului meu? :D
Ne vedem pe Facebook și Instagram.

________________________________________________


ENG  Winter has arrived! It's been snowing since yesterday night and I wish it would stop. Even though the thought of a winter wonderland is very appealing, there's just too much snow around here. This morning I went to buy food for Stephano and I literally did not know where to plant my feet: the snow level was up to half my knees and I was wearing a pair of boots that were only up to my ankles. Needless to say, by the time I got back home my feet were freezing. 
But I still wanted to snap a couple of pictures so I quickly styled this outfit and met with Andreea. 
Today's outfit is a sporty-rock-chic mix and all I can say i that I love this sweater! So comfy, warm and versatile, I actually purchased another one in black and I can hardly wait to show you guys how I want to style it!
Be sure to let me know what you think of this outfit in the comment section below. Hugs~
See you on Facebook and Instagram.

Palton / coat - random | pulover / sweater - AICI / HERE | fustă / skirt - AXXA | cizme / boots - Lovelyshoes | cercei / earrings - Mara Rizea




















6 comments:

  1. Asta mi-am dorit si eu, zapada....acum nu mai vreau, e de-ajuns :))
    Pupici
    www.descude.com

    ReplyDelete
  2. La multi ani in noul an, sanatate si tot ce iti doresti!! :*
    Intr-adevar frumos puloverul asta, dar nici fusta nu e mai prejos <3

    ReplyDelete

Color me RED fashion blog - one girl, many outfits.

Love, Roxx~